אריאלה שחק

פיתוח קול - אני הקול יכול

*שם:
*טלפון:
אימייל:
*הערה:


  • שיעור אישי לפיתוח קול ב"שיטת אני הקול יכול"

    הנסיון הרב אותו רכשתי במרוצת השנים על הבמות השונות, בשילוב הכשרה מקצועית נרחבת, מביא ליכולת ללמד ולהנחות מנעד רחב של סגנונות שירה : ממוסיקה עכשווית מודרנית ועד מחזות זמר ואופרה. מיועד לאומנים ואנשי מקצוע, זמרים, שחקנים, חזנים אוהבי שירה ומוסיקה וכישרונות צעירים. אורך שיעור פרטני לפיתוח קול הינו 50 דקות ומתקיים בסטודיו "אריאלה והקול טוב" שבכפר יונה.
     
  • הדרכה קולית ועמידה על במה למרצים ומורים

    הנחיה לדיבור נכון , דיקציה עבור מורים ומרצים. הכנת ילדים לעמידה ושירה מול קהל. הכנה לאודישנים ופיתוח תחושת המסוגלות האישית. הכנה קולית ושירה להקלטות אולפן עבור חגיגת בר/בת המצווה אורך שיעור פרטני בהדרכה קולית הינו 50 דקות ומתקיים בסטודיו "אריאלה והקול טוב" שבכפר יונה.
     
  • תודה שחשבת עלי :)

    שמחתי להמליץ מכל הלב :) בהצלחה!
     
  • שירה חיה בכניסה לחופה

    .שיר החופה עליו חלמתם, בביצוע לייב מרגש ברגע הכי עוצמתי בערב שלכם. כניסה לחופה בליווי שירה ונגינה, בביצוע מקורי, חי ומרגש ברגע העוצמתי של הערב שלכם.
     
  • אימון אישי לאנשי במה, אומנים ולחוזרים מחו"ל

    לפרטים נוספים מוזמנים ליצור קשר: 052-2756719 אריאלה

  • חיבור למודעות הקול - טיפול בקול ותדרים

    לפרטים נוספים מוזמנים ליצור קשר: 052-2756719 אריאלה.

  • הכנה לשיר בר/בת מיצווה

    הרגע המרגש בו הילד/ה רוצה לשיר מול הקהל שבא לחגוג אתכם, ואתם רוצים שיצא מושלם! בשביל זה אני פה! תחת הדרכתי המיומנת נבחר את השיר המתאים, נעבד אותו לקול של הילד/ה, נלמד כיצד לעמוד מול קהל, הילד יעבור הדרכה קולית עד ההקלטות באולפן והכל בחוויה נעימה ומעצימה שלא תשכח!
     
  • הקול נשאר במשפחה

    מתנה ייחודית לזמן איכות עם מי שאנחנו אוהבים, גם אם לפעמים לא מבינים אחד את השני. בסדנא של מספר מפגשים נפגוש את עצמנו במראה שמולנו, נתחבר יחד דרך הקול וניצור הרמוניה שבסופה נקליט שיר משותף באולפן הקלטות. דרך החיבור לקול שלנו נאפשר שחרור הדדי ונפוגג את הכעסים תוך מיקוד בהרמוניה שנוצרת דרך השירה והמוסיקה בין השניים. אמא ובת, אבא ובת, אמא ובן, אבא ובן, אמא ואבא, סבתא ונכדה או פשוט חברים טובים....הקול אפשרי :) לפרטים נוספים מוזמנים ליצור קשר: 052-2756719 אריאלה
     
  • לימוד והנחית תדרים - חיבור למודעות על

    https://www.lailabr.com/7dbh6ccebembk-6dbueq4dbk4a7ag/%D7%90%D7%A8%D7%99%D7%90%D7%9C%D7%94-%D7%A9%D7%97%D7%A7

    לפרטים נוספים מוזמנים ליצור קשר: 052-2756719 אריאלה

BizMakeBiz פותח ע"י